Curățătoriile în anii ‘60
În anii 60, industria de îngrijire a textilelor era formată din curățătorii independente, care ofereau servicii de înalta calitate destinate clienților bogați, la prețuri mari, nestandardizate și cu timp de livrare excesiv de lung.
Apariția 5àsec în piață
5 à Sec a deschis prima filială în 1968, bazându-se pe un concept inovator: să ofere servicii de curățătorie și spălătorie cu un foarte bun raport calitate/preț, astfel încât să fie accesibile tuturor, dar și prețuri cât se poate de clare – au fost aplicate doar 5 prețuri diferite (de unde și “5”-ul din 5 à Sec) – ca să nu mai vorbim de livrare rapidă.s.
O dezvoltare uluitoare
De atunci, 5 à Sec s-a dezvoltat rapid și cu succes, ca rezultat al unei oferte comerciale lansate în timp util și în linie cu cerințele din ce în ce mai evoluate ale clienților.
Cu operațiuni în 30 de țări din întreaga lume, grupul și-a început expansiunea în Franța, prin deschiderea de magazine în toată țara, înainte de a se lansa pe piața internațională, fie direct sau prin franciză.